Pegasusova znanja za uspeh - vrhunski seminar

Vabimo vas na izjemen seminar "Znanja za uspeh", ki je namenjen prav vam, podjetnikom in vodjem. Na njem bomo izvedeli, kaj vse je potrebno za trajen uspeh, spoznali vloge motivacije, marketinga in graditve znamke ter se po njem tudi večkrat ustavili pri ogledalu in preverili, ali naša govorica telesa izraža tisto pravo samozavest, ki si jo želimo in potrebujemo za naš uspeh.
Veseli bomo, če se nam pridružite v
sredo, 31. maja ob 9:00 – 15:00, na Gospodarskem razstavišču (Dvorana Urška).
Znanja bodo z vami delili izkušeni strokovnjaki, ki so tudi sicer nosilci predavanj Pegasusovega izobraževalnega programa:
|
9:00 - 9:45 Ste kdaj v trenutkih refleksije na svoje delo, premišljevali kaj v resnici počnete in kako porabite svoj čas? Zaprepadeni boste ugotovili, da velik del svojega časa v resnici posvetite…”prodaji” ali bolje poskusom tako ali drugače vplivati na druge!? Po nekaterih raziskavah je temu namenjeno okoli 40% vašega časa ne da bi se tega pravzaprav nujno sploh zavedali, saj med ”prodajo” praviloma uvrščate res zgolj tiste formalne dejavnosti, ko recimo tržite pohištvo ali prodajate življenska zavarovanja! (Več o temi) Brane Gruban je mednarodno akreditirani poslovni komunikator in sodi med najbolj izkušene slovenske strokovnjake za management, komunikacijsko upravljanje, managersko svetovanje in coaching. |
![]() |
9:45 - 10:30 Redki so primeri, da izdelek, ki ga znamo proizvajati ali storitev, ki jo umno izvajamo, kar pade na plodna tla in se začne prodajati sam/a od sebe.Ko se podjetnik odloči, da bo nastopil s svojim izdelkom ali storitvijo na trgu, se to zgodi lahko iz čiste nuje, včasih zaradi ideje, najpogosteje pa zato, ker to pač znamo početi. (Več o temi) Iztok Sila je podjetnik, predavatelj na več različnih fakultetah, visokih in eni višji šoli, svetovalec in človek, ki verjame v marketing ter ga živi že svojo celo kariero. |
![]() |
10:30 - 10:45 Odmor 10:45 - 11:30 »Starinsko« pojmovanje znamke, ki pravi, da je znamka grafizem, ki opredeljuje vizualno identiteto podjetja in/ali produkta, je že zdavnaj passé. Kljub temu je takšno pojmovanje znamke še vedno pretežno prisotno v glavah odgovornih v podjetjih, koncernih, zavodih in drugih ustanovah. (Več o temi) Andrej Pompe je človek širokega formata in delotvoren na večih področjih. Je marketinški strokovnjak in umetnik, podjetnik in predavatelj. |
![]() |
11:30 - 12:15 Vrednote vodijo naša dejanja in naše obnašanje. Vizija je miselna slika prihodnosti, kaj si v prihodnosti želimo močno doseči. Za uspeh potrebujemo oboje: jasno vizijo in akcijo - dejanja, ki nas bodo do tam pripeljala. (Več o temi) Tomaž Pavlica, diplomiran ekonomist s končanim MBA in več kot 20-letnimi vodstvenimi izkušnjami v regiji in Srednji Evropi. |
![]() |
12:15 - 12:45 Odmor 12:45 - 13:30 Človeku nobena izkušnja in nobeno znanje, ki ga ima, ne moreta zagotoviti ne sreče ne uspeha v življenju, če nima motivacije. Motivacija je tisti notranji motor, ki ga poganja za dosego ciljev, tako pri delu kot v vsakdanjem življenju. (Več o temi) Robert Ličen je ustanovitelj Podjetniškega centra Pegasus in manager z več desetletnimi izkušnjami na najodgovornejših delovnih mestih (Tobačna Ljubljana d.d., Akrapovič d.o.o., Steklarna Rogaška d.d, Gorenje d.d. … ). |
![]() |
13:30 - 14:15 Samozavest je osebnostna lastnosti, ki se zasebno in v poslovnem svetu, praviloma uvršča med najbolj zaželjene. Želimo si sodelovati z ljudmi, ki so samozavestni, ki torej vedo kaj želijo in ki vedo, kaj počnejo. (Več o temi) Edvard Kadič velja za enega prepoznavnejših strokovnjakov na področju komunikacije in osebnostnega razvoja v Sloveniji. 14:15 - 15:00 Zaključek |
KOTIZACIJA:
Za člane podjetniškega centra Pegasus je dogodek brezplačen.
Za vse ostale pa je cena 72 EUR (DDV vključen).